JAG RAMLADE INTE IALLAFALL

PUH jag är så glad att detta är ööööver nuuuu. Det har varit skoj och det blev jätte bra igår. Jag tabbade dock mig i poserna längst fram (där typ våra män satt och distraherade) men det var ingen som märkte det (förutom Elena). Innan vi skulle ut på scenen trodde jag att jag skulle spy och efteråt skakade mina ben så mycket att jag var tvungen att sitta. När allt var klart kom Idolvinnaren och sjöng som faaan, sjukt cool tjej. Sen var det champange och öppen bar hela kvällen, drog ner på stan vid tolv och dansade och drack teuqilashots all night long. Mår lite sämre idag faktiskt. Jag har tyvärr inga bilder när vi är på själva catwalken men de ska mejlas till mig (host host elena).

This is what i got.



More to come...
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0