On and on on the beat goes...

Hey hopp!

Nu är det kväll och min morgon/dag har spenderats på Intersport. Var så mysigt och träffa alla igen, jag hör hemma där. Haha. Har stått i kassan och druckit redbull och lett mot alla kunder hela dagen, aja, nästan alla iallafall. Har inte så mycket och berätta pågrund av det. A skickade ett sms om att han hade 30 graders värme... Han är en ond människa! Vi kom överens om att han inte skulle prata om vädret då jag lätt blir psykdeppad så mycket jag längtar efter värme och sol. Aja, för att tänka på annat så ska jag typ fika hela dagen imorgon med vänner och sen på kvällen ska vi brudar ut och käka. Fredag ska jag ut och käka med min mammas sida av släkten och Lördag är det party och Söndag är det släktkalas för mig och min bror. Mycket nuuu! ;) Jag har luskat lite och det verkar som om jag får se min älskade sis snarare än jag tror! JAG HOPPAS!



Nej om jag skulle tvätta av mig mitt smink, ringa danni, ringa A och sova....
XOXO

Kommentarer
Postat av: Steffi

haha jag träffade Rose imorse och höll på att dö när hon berättade att andreas hade ringt hem och berättat om värmen där nere. vi två stod på ett kallt tåg på väg till skola och jobb. bbrr..

2009-03-26 @ 16:34:27
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0