It's Friday

Hejhopppillesnopp.

Läget idag? Här är allt fint. Trots roligt sällskap och gott vin igår så hade tydligen hela Helsingborg bestämt sig för att stanna hemma och låta oss få alla uteställen för oss själva igår, rättjävla ångestdrabbat måste jag säga. Men vi hade iallafall roligt och fick en tidig hemgång vid 02:00 - tiden.

Käkade frukost med min fantastic 4 sen mötte jag upp Carolina och sis Em i stan för en fika bestående av skvaller ;) Nu har jag och Caroline käkat frukt och gett varann varsin massage och ska gå och lägga oss. Ni vet, jobb imorgon! Ska bli skoj och komma tillbaka. Imorgon är det även Swe vs. DK fotbollsmatch som jag ska se på tillsammans med min nervösa mamma, gossigt va?

Har massor med ångestdrabbade bilder som kommer att dyka upp inom kort.
Nu ska jag spooooona med Caroline. A är ju iväääg! Trååååkigt.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Caroline

Var ett tag sedan jag var inne här :) Älskar ditt hår på din headerbild, så fint :D

2009-06-07 @ 17:24:09
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0