Det är mkt nu


Gårdagens stjärna, Steffi.

Hej mina söta.

Ja vad ska man säga? Var hemma halv sex imorse, vad mer behöver jag säga? Haha.

Hade en mega rolig kväll som började på Steffis studentfest, sen mötte jag upp Donna och Michaela på Helsing och satt där tills de stängde. Sen Harrys där A satt med sina kusiner och massa annat folk, dit kom sen även min broschaaaaa och vid fyra drog vi in på Cardan men passade inte riktigt in då alla hade en vit hatt på huvudet utom vi ;) Så vi avslutade det hela där det brukar avslutas, på KebabKing... Haha. Jag är fortfarande så sjukt trött. Ska nog sova en timme sen måste jag hem och fixa mig, ska ockupera Carolines lägenhet ikväll (tråkigt bara att hon är på Kreta) men Caroline, du vet att vi tar hand om din fina lägenhet! ;) 
Så ikväll blir det lite drinkar + tjejsnack. Ska försöka få med Donna också men hon verkade vara mer död än vad jag är, haha. Usch tredje kvällen i rad, sen får det vara nog. Kollar på lite resor typ måndag till torsdag nu i veckan, hade varit så sjukt nice. Min övertalning hos A pågår....


Ska bland annat gossa med Myran ikväll och Issa kommer snart hem, det blir iallafall hon och jag på Midsommar ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Steffi

tack så mycket för igår. jag kom tyvärr inte in på harry's med bosse och tim ;p så jag drog och mötte upp mina vänner på tempel istället. men vi får ta en utgång hela kusin gänget ngn gång ;) vi hörs! puuss gumman

2009-06-13 @ 22:56:36
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0