MATCHDAY

Hela dagen går åt när det är match känns det som. Upp och stissa om mat och fix, sen iväg och lämna A på arenan, sen iväg och hämta söta E, sen väntan i PlayersRoom innan matchen (mest för att slippa alla köer), sen en match på 90 minuter, sen väntan efter matchen, sen mat så snabbt som möjligt när man väl är hemma, sen tröttheten framför teven.... Ja en hel dag helt enkelt. Nu sitter vi här och glor tv. Jag ska nog börja kolla en serie som heter Dirty Sexy Money, har laddat hem några avsnitt, någon som sett det?!... Måste bli beroende av något annat då både Gossip och Lipstick har uppehåll (!)



Försöker få hit mina vänner helgen efter min födelsedag så vi kan fira, det hade varit bäst om de hade kunnat fylla en bil allihopa och komma! :) I am working on it! Men jag tror iallafall (vet till 99%) att min Carro iallafall kommer ner! Wiiii, ska bli så skoj att jag kissar på mig!!!

Ha en mysig Söndagskväll, nu kräver min man mys.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anna

Du måste se Dirty Sexy Money, jsg älskar den serien :)

2009-02-15 @ 20:37:21
URL: http://aannaa.blogg.se/
Postat av: E

Kom igen nu alla soffans helsingborgbönor.. Det är fest här!!!

2009-02-15 @ 23:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0