Tjena!

Sitter i soffan med vått hår efter en dusch, var dock dyngsur innan jag hoppade in i duschen. Har varit ute och gått en lång runda i regnet, behövde frisk luft. Om jag inte hade haft Thailand om 3 veckor så hade jag lätt insjunknat i en depp-period, allt jag vill är att dra täcket över huvudet men nej, jag ska inte! Låg i sängen idag och tittade upp i taket från lite över elva till lite över ett... Jag orkade verkligen inte gå upp. Men sen tog jag tag i mig själv och gick ut och gick och nu mår jag lite bättre, känner mig lite piggare. Kollar Andreas match (Feyenoord - Groningen) och de leder redan med ett mål och det regnar där också med tanke på Andys frilla... Haha.

Nej nu ska jag fokusera. ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

jag vet gosse. det är så tråkiga tider nu, men snart får du en stooor dos med sol o bad :) mysigt juu!! veckorna kommer gå fort nu!! pusss hun

2009-12-07 @ 15:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0