Saturay

Godmorgon.
Sitter och väntar på kaffet. A väckte mig när han drog till träningen och resten av huset är redan uppe, blir väl så när man har en liten kille på ett och ett halvt år :) A verkar sugen på en liten skit han med, fast jag tror han håller sig till att vilja ha hund ett tag till! :) Ska iväg och käka frukost på stan medans A tränar sen ska vi nog grilla ikväll tror jag. 
På Måndag ska jag och Andys bror köra hem A:s bil och han har axeln ur led så jag får nog köra hem för första gången tror jag. Och mamma, det kommer gå bra, oroa dig inte nu :)
Så på Måndagkväll är jag hemma i mitt älskade HBG. Ska bli mysigt. Denna månaden har gått snabbt. Hoppas alla månader till Julafton också går snabbt, då sitter jag ju på ett plan till Thailand och jag kan inte beskriva så mkt jag längtar! 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0