På väg till en fika med Ida

    

Såhär ser jag ut idag. Ska strax köra och hämta Ida sen ska vi köra till Kaap Horn och dricka kaffe och snacka skit. Ska inom IKEA sen också tänkte jag och köpa räkor och kräftor som jag tänkte att jag och Andy ska käka på Onsdag, vi har 5 år då så lite myspys får vi nog ha :) Andreas föräldrar åkte hem imorse och det känns tomt i huset. Har musik på högsta volym och springer runt här och fixar. En vecka kvar sen åker jag till min fina Jenna i Manchester och lever loppan. Älskar Manchester, världens underbaraste stad. Shopping and Starbucks it is. :)

Idag fyller världens bästa sis 25år och jag önskar henne en underbar dag med massor med rosé och champagne! Det är du värd min fina. Önskar att jag kunde vara där.... <3 LOVE YOU!



Ha en bra dag.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeej!



Guuud vilka snygga ben, du skall vara glad!

Undrar vart du har köpt dina skitsnygga jeansshorts.. letar som fan..



Kram =)

2009-08-03 @ 20:50:56
Postat av: sofie

Svar anonym: Tack så mycket ;) Jag har köpt shortsen på Zara!

2009-08-03 @ 21:59:22
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: läsare

Varför alltid dessa utåtputade läppar? försök se "vanlig" och naturlig ut istället. Det klär dig 1000 ggr bättre!

2009-08-03 @ 23:33:56
Postat av: Sofie

Svar Anonym: För jag älskar att puta med läpparna såklart :)

2009-08-04 @ 11:02:35
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: läsare

Ok, tycker bara det ser så konstigt och tillgjort ut.

2009-08-04 @ 14:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0