NO TIME FOR BLOGGING



Hey snyggingar.!

Tack för alla fina kommentarer! Jag älskar när någon kommenterar, då känns det som om bloggen är läst :) Min familj är ju och hälsar på så jag har haft fullt upp idag. Varit på stan och shoppat lite mer (oops). Blev ett par kilklackar, ett par lackleggings och ett vanligt svart linne. Men nu får det vara nog! Ska på stan med mamma imorgon igen men jag ska stå emot suget ;) Hoppas ni haft en bra dag, vi har haft så soligt och fint. Ska köra min brossa och hans polare in till stan nu för de ska göra Groningen, sen ska jag sova! Vaknade av att någon satt på världens högsta musik i högtalarna på Tennisbanan bredvid klockan kvart i åtta!? Den som gjorde det borde skjutas!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0