APRIL APRIL DIN DUMMA SILL

Hey allihopa!

Jag hoppas att jag inte blir lurad idag, hatar den 1 April. Ska till min äckliga tandläkare idag också. Sist jag gick därifrån så hade jag, utan att överdriva, blod i hela ansiktet! Snacka om tortyr! Usch. Har stått inne i badrummet nu i en kvart och rensat med tandtråd och borstat tänderna ca 3 ggr. Jag hatar tandläkaren. Det värsta är dessa foton de alltid tar, jag klöks då så mkt att  jag nästan spyr! Usch!



Såg ni förresten Den rätte för Rosing igår? Jag och brudarna låg och skrek av pinsamhet. Hon är kanske den mest pinsammaste 35-åringen på denna jord! Man skäms för hennes skull liksom. Hon valde altså en kille som är 4 år äldre än hennes egen dotter!? Hmmm, hur tänker man då? Och kommentaren; "Ni får verkligen visa ikväll vem det blir som får ligga med mig".... Ehhh okej. Inte alls slampigt, neeej inte alls.

Imorgon drar jag mig hemmåt till Tulpanernas land där det ska vara varmt och skönt i helgen och min älskade Jenna ska komma på besök med sin söta pojkvän! Åh vad mysigt det ska bli, längtar! Ska vandra ner i stan nu och ta en kaffe med Emma innan tandläkaren ska mörda min mun! Kanske man ska dra ett aprilskämt för A att man har fått tandställning? Hahaha!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0