PISS VÄDER

Idag har det regnat nonstop, men det stoppar inte oss svenskar från att dra till Amsterdam och shoppa och gå och lulla. Varit där hela dagen, köpte en finfin Filippa K tröja som är grå och väldans oversize, kn ha den som klänning också. Mkt mysig nu till kylan som väntar oss. På Fredag ska jag och E dit igen och shoppa i alla mysiga tjejaffärer där vi inte får in våra pojkar i! Precis käkat pyttipanna (tänkte på caroline då eftersom det är hennes "jag bor själv" - rätt, hihi) och MFF - HIF är på tv. Imorgon blir det förmodlgen träning. PUMP IT UP!!!

Just det, det går typ inte och sms:a till min holländska mobil. Bara så ni är medvetna, jag får inte alla sms, I DO NOT DISS YOU! ;)


Kusseen och moi... Är vi inte lika???

Har tagit lite foton på huset, ska lägga upp dom imorgon tror jag. Orkar inte idag. När jag kommer hem ska jag nog sätta in extentions, har iallafall köpt hår nu! :) Så nu ska jag bara boka en tid med en snäll tjej som ska fixa :)

Nej nog med babbel från mig eller?
Hoppas ni har det bra, ses snart.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

saknar dig my love. sov gott vi ses snart ! PUSS

2008-09-30 @ 22:16:18
URL: http://alexandraliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0