FREDAG

Heej.

Försöker hitta flyg hit till Emma. Men det går inte så bra. Typiskt. Hade varit skoj om hon kommit hit en sväng. Varit på stan idag och lunchat med Elena och Freddan och så har A shoppat mössa då han ska åka och titta på sitt lag spela match då han är avstängd. Själv ska jag och Elena hem till Fieke och käka och dricka lite vin. Ska bli massa mys tycker jag. Usch, jag har precis ätit så mycket så jag spricker. Ris och kyckling sweet and sour sås, gjorde A:s favvis rätt, flygande jakob till honom. Nu har vi vårt vanliga fredagsmaraton; Färjan, Sing a long, Extra extra och Singing Bee. :) Hihi. Hoppas ni har en mysig fredag.



XOXO


Kommentarer
Postat av: sofie

VARFÖR ÄR HAN AVSTÄNGD?=/

2008-11-01 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0