Underbar promenix

Jag blir bara så lycklig av havsdoft, blå himmel, stor sol och bra musik. Mitt humör är på topp idag, kommer bli en underbar dag.

Lite bilder från min promenad + solning
image1096
Blå himmel och vit sand....

image1097
Var tvungen att sola tjockismagen också lite juuu..´

image1098
Vägen som bär till Laröd ;)

image1099
Sist men inte minst, Fria bads kanske första besökare i år :P

Ska ner i stan snart och träffa min sambo, sen ska jag fixa lite med pappa. Ikväll är det party ;) Puss och kram.

xoxo
image917


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej söta vilka fina bilder jag har faktiskt oxå en blogg nu.. du får gärna titta jenniestenmark.blogg.se

2008-05-15 @ 15:48:56
Postat av: Kristin

Du är så löjlig som håller på att skriva om tjockis och så, skärp dig!!!

2008-05-15 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0