En helt solig måndag

Vaknade av att Andreas blev jätte glad för det fina vädret och så fick han ett mega sug på golf. Så han åkte och golfade och jag åkte hem och packade lite sen kom Carro och hämtade mig. Stack hem till henne och gav hennes guldfiskar ett nytt hem sen åkte vi till Laröd och sola en timme och nu sitter vi i hennes lägenhet och har käkat fiskpinnar, mumsigt. :) Ska flytta ner lite grejer i lägenheten ikväll, tror Andy var lite villig att hjälpa mig sen skulle vi nog ta en glass på gröningen. Mysigt... Alexandra joinar på Torsdag som det ser ut nu. Ska gå ner i stan nu och möta upp Daniella för en latte i solen. Kan inte bli bättre. :) Hoppas ni också har en bra dag.

image1090
Här sitter jag och Caroline i Paris helt oväntat... :P

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste nog spöa andy i golf, sugen på de faktiskt. latte byttes ut mot vin hörde jag ;) hähä. på torsdag är vi blivande sambos, till döden skiljer oss åt!!!!! :)

2008-05-05 @ 17:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0