Solig dag

image998

Idag skiner solen och jag bjuder på en gammal bild jag tagit hemma. Jag och Jenna kan inte bestämma oss om vi ska gå på Matchen idag eller inte. Wigan spelar mot Arsenal, den matchen som pappa och brossan så gärna ville se... Ska man gå dit och fota lite eller ska man vara hemma och gossa? Jag är lite sugen på matchen men Jenna verkar inte lika sugen. Jag får övertyga henne..

Då blir det duschen snart. Eller typ nu.
Fammen har stuckit hem, tomt och tyst här är..
Har varit mega skoj och ha dom här!
xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alex

saknar dig gooosse. snart ska vi kraaamas :)
o sluta gasta om kändisblogg din bajs....tsssss !!! lovelovee

2008-03-10 @ 09:18:40
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0