SNOW AGAIN

Nu snöar det igen. Sitter hemma hos Carro, hon duschar, så jag är inte osocial. Danni var sjuk idag så det blev inget Bara Vara tyvärr. Jag som var sugen som fan.

Just nu har jag lite ångest över typ allting.

Öh jag vet inte. Men snön gör ingenting lättare. Så jag skyller på den. Jag vill ha vår, jag trodde vintern var över.

I don't want snow, I want spring
I don't want cold, I want heat
I also wanna be able to always
have the perfect smile on my face,
with all my friends around and near..
I also want to feel like I can stand on
my own feet, not depending, not dreaming..

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: MATILDA

usch, så seeegt med snö :(

2008-03-05 @ 09:23:52
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0