Så typiskt

Jag och Andy har bott här hur länge som helst, och vi har haft en sånhär mini kyl och i denna mini kylen har det funnits en mini mini mini frys som vi har fått fylla med omsorg. Mest kött och kyckling och fått avstå från glass och annat gott för det har verkligen inte fått plats. Idag (när Andy redan flyttat och jag flyttar om några få dagar) så knackar dom på dörren och säger glatt "vi har en stor frys till er som vi tänkte installera". Hmm, perfect timing? Så himla typiskt.

Jenna stannade här över natten och nu måste vi vänta på att gubbarna blir klara så hon hoppade in i duschen nu precis efter mig. Jag är hungrig också, kommer inte riktigt till i köket dock, får käka på trafford center.

The Trafford Centre
Regent Crescent

Idag åker goss till Turkiet, hoppas han får en rolig tripp med sitt gamla/nya lag!
xoxo
image917

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0