ONCE AGAIN

Jag och min kära respartner Caroline ska än en gång "leave on a jetplane". Inte lika långt denna gången, men vi ska till underbara Paris i slutet av April, om ca en månad! Ska bli sååå sjukt nice. Ska hälsa på vår älskade vän Mathilda som njuter och pluggar där nere. Jag kan verkligen inte vänta nu, bokade biljetten precis. Ahh. Har ni sett episoden i Vänner när Pheobe försöker lära Joey franska!? Det kommer iallafall vara jag i Paris!! Fattar ingenting, Tilda du måste hjälpa!!! Iallafall så är jag mega glad för det. Annars har jobbet gått bra idag, lite segt då jag älskar när där är mkt och göra, så man inte tycker det är tråkigt typ. Ja ni fattar. I helgen blir det nog lite och göra hoppas jag :) Imorgon ska Carro boka bord till mig, henne och Danni på Bara Vara på Lördagkväll, ska bli sjukt mysigt!!! Längtar!

( This is for you Jenna! Me and Caroline just booked a ticket to Paris, so fab!!! Can't wait. Other then that it's just been work today, going out for a fancy meal  on Saturday with the girls here in town, can't wait for that, and I so so so wish you were here.... Miss u and love u. )


I am gonna be like Joey in Paris. :)



Jag står ute i kylan
Luften är kall
Svårt att andas
Men du är varm
En rysning av lycka
ilar längs min rygg
Nu är jag hemma
nu är jag trygg

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Mathilda

JAAA JAAAA JAAAAAAAAAAA! Jag bara ÄLSKAR ER så mycket så det finns inte! tack för att du gör detta för mig Sofie,ska bli underbart att ni kommer TJOHO! snacka om att vi ska hitta på kuliga saker då...... ni får komma med önskemål å så blandar vi det med lite insiderinfo så blir vistelsen fantastique! can't wait! åh shopping, drinkar o tanzen jaaaaa, o lite francais ska vi nog få till ska du se;) Bisous ma chérie

2008-03-18 @ 22:55:35
Postat av: Caroline

ååå va skoj med paris, nådigt avis jag blev nu :) paris är ju helt perfekt på våren, underbart :)

2008-03-19 @ 10:12:57
URL: http://carolinenordens.blogg.se
Postat av: Jenna

Hey hunny hahah that?s like me trying to speak Sweden!! Oh that?s so good when do ya go? Oh I know I wish I was there with ya 2 hunny!! Im off 2day n missing ya like crazy!! There was a fire at the seating area outside the Mark Addy last night!! We had to call 999!! We saved the day hahaha!! Macca and Naylor are having a party on sat night for Naylors birthday and a few friends are coming that I have not seen since they left uni so im excited about that!! But might be going on my own n jp meeting me later cos he has another party to go 2!!! Miss n love ya puss puss hej xx

2008-03-19 @ 18:16:19
Postat av: alex

älskling. du jobbar ihjäl dig. prata ihelgen ok? i love u

2008-03-19 @ 20:54:05
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0