Couse I know how I feel about you now

Snön ligger envist kvar.
Jag känner för att vara liten igen.
Då tyckte man snö var roligt.
Då hade man tagit sin pulka och vänner och gått ut.
Nu bara gnäller man.
Tänk när man var liten, när man var barn.
Då hade man inga bekymmer i världen.
Möjligtvis vem som skulle vara ens bästis.
Nu är allting så komplicerat, så svårt.
Man kan tydligen inte säga vad man vill, fråga vad man vill.
Man får tydligen inte undra eller veta.
Man måste stänga in alla hemligheter och låsa om sig.
Man får inte vara rädd för något som mkt väl kan hända.
Man måste vara stor stark och modig.
Jag är inget av det.
Jag är inte vuxen, jag vill inte bli vuxen på länge.
Jag är inte stark, jag är svag och vek som ett skört ben.
Jag är verkligen inte modig, ibland undrar jag.
Ibland undrar jag vad som fick mig till att ta ett så stort steg.
Ett steg mot antingen himlen eller helvetet.
Ett steg som får en att må dåligt, ett steg som får en att må bra.
Tänk att vara liten, vara barn.
Jag lovar, då fanns det inga bekymmer om man jämför med nu.

You look into my eyes
I go out of my mind
I can't see anything
Cos this love's got me blind
I can't help myself
I can't break the spell
I can't even try

I'm in over my head
You got under skin
I got no strength at all
In the state that I'm in

And my knees are weak
And my mouth can't speak
Fell too far this time



Jag är tillbaka på Intersport som sagt. Fått lite tider nu, och tider är lika med pengar. Och det kan man inte få för mkt av om jag får bestämma. Vill köpa en egen laptop faktiskt. Det är mitt nuvarande mål, plus spara pengar till Paris och kanske lägenhet till sommaren. Haha mkt man vill.

Freak like me.

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Alex

gooose dååå. worker.. har du hört ngt mer om lägenheten? pussssss

2008-03-18 @ 09:42:47
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0