Bilder

Hej igen.

Sitter i soffan med laptopen i knäet och tänkte bjuda på lite härliga bilder från igår. Hade som vanligt så himla skoj med mina babes! Andybandy ringde precis, de hade landat och var på väg hem, han ville sova men jag har faktiskt lovat min sambo att gossa med henne inatt så han får hålla sig till imorgon :) Min övertalning om stranden går inte så bra heller... Men men vi får se. Iallafall lite bilder innan jag däckar i sängen:






I have the best friends in the whole world...

xoxo

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej snygging. Roligt att stöta på din pojk med sällskap på flyget på vägen hem från sthlm :-). Den klänningen du har på dig är riktigt het!! Vi hörs och ses i morg

2008-06-01 @ 23:13:52
Postat av: Anonym

Hej snygging. Roligt att stöta på din pojk med sällskap på flyget på vägen hem från sthlm :-). Den klänningen du har på dig är riktigt het!! Vi hörs och ses imorgon. Puss

2008-06-01 @ 23:14:26
Postat av: Michaela

Haha.. så fel det kan bli, jag skyller på att jag är trött. Sov gott ;-)

2008-06-01 @ 23:16:04
Postat av: Anja

Tycker du är himla fin och smal gumman!!! :)

Hur trivs du i Skåne nu? Kul att vara hemma kan jag tänka mig.. Jag kommer ner 30 juni och stannar i en vecka drygt.. tycker att vi får ta en flaska vin då och snacka lite skit.

Puss o kram

2008-06-02 @ 14:25:45
URL: http://redmary.blogg.se/
Postat av: jenna

hey hun u look gorge in them pics!!! love the hair n dress!! yes i know u hate me but i dont care.....i saw sex n the city film hahahahaha! im just working loads n got a cold so feeling a bit run down! im off next week wish i could come to see u then!! hope ya ok miss u n love ya puss puss hej xx

2008-06-02 @ 23:44:31
Postat av: Hbg forever

Hej hej. Love your blogg! Jag tycker också att din blåa klänning är mega snygg. Me like! Måste få veta var du köpt den.

2008-06-03 @ 10:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0