O.C blev Gossip Girl

Det är faktiskt sjukt så mkt man ser likheten i alla karaktärer från O.C till Gossip Girl, okej att det är samma producent men detta är lite löjligt;

image913
Eller vad tycker ni?

Iprincip samma karaktärer också förutom Summer och Blair, de är rätt olika. Men annars, Marissa och Serena, den snyggaste "jag bryr mig inte" tjejen i serien, och Ryan och Nate, den snyggaste killen i klassen och den som håller på med lite farliga saker. Seth och Dan, den snälla, lite töntiga, omtänksamma killen som oftast är kär i den snyggaste tjejen som oftast inte vet att han existerar osv osv...

Men jag måste säga att jag gillar nog Gossip Girl snäppet mer än O.C... Kanske för att den utspelas i min favoritstad, kanske för att jag tycker att karaktärerna är snäppet häftigare och kanske för att jag har läst böckerna innan. Jag har dessutom sett hela säsong 1 och dör snart om jag inte får meeer av "xoxo gossip girl".



Nog om det. Mår inte bra och Andy är på någon välgörenhetsgrej som verkar dra ut på tiden så jag är själv och uttråkad. Tog dock precis ett långt skönt bad!!!


Jag sjuk och mitt mysiga badkar och ljus...

Nej, ska korva ner mig i soffan nu.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anja

hej sötnos.. aww vad mysigt badkar.. :)
ska nog också bada sen idag, såg så skönt ut.
är hemma med chelsea idag som kräker och har diarré.. till och med hunden mår dåligt :P haha...
deppigt värre är det.. vädret som du säger och sen allmänt segt känner jag... vill till solen!!!! hoppas ni kommer iväg till teneriffa i några dar.. gud vad det hade varit behövligt.
om jag vinner 30 000 kommer jag och hämtar dig så drar vi!
Pusspuss

2008-01-31 @ 09:31:46
URL: http://redmary.blogg.se
Postat av: Anja

hej sötnos.. aww vad mysigt badkar.. :)
ska nog också bada sen idag, såg så skönt ut.
är hemma med chelsea idag som kräker och har diarré.. till och med hunden mår dåligt :P haha...
deppigt värre är det.. vädret som du säger och sen allmänt segt känner jag... vill till solen!!!! hoppas ni kommer iväg till teneriffa i några dar.. gud vad det hade varit behövligt.
om jag vinner 30 000 kommer jag och hämtar dig så drar vi!
Pusspuss

2008-01-31 @ 09:31:58
URL: http://redmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0