Känner mig så ledsen..

Gick till jobbet idag, istället för att köra en fuling och sjukanmäla mig imorgon så var jag ärlig och sa som det var att jag inte kunde jobba imorgon. Måndag var det enda dagen på veckan som jag skulle jobba och sa att jag kunde jobba igen det och att en kollega kunde komma in några timmar och jobba för mig. Chefen verkade ok med det sen kallade han in mig i köket och sa att om jag inte kom imorgon så behövde jag inte komma tillbaka, och jag har ju tänkt på att sluta för jag inte tycker det är roligt längre plus att biljetten redan är bokad. Så jag slutade/fick sparken eller vad man ska säga. Känner mig så ledsen, alla är så goa och snälla där, kommer sakna dem så mkt. Fick typ spring ut ur affären så jag inte skulle börja gråta. Känns så jävla dumt och lämna på det sättet... Mår verkligen jätte dåligt över det. Vad fan händer nu liksom? ÅH, typiskt att den enda gången på året Andreas får ledigt några dagar så har jag precis varit ledig från jobb i 3 veckor. Jag förstår ändån min chef. Öh allt känns bajs... Ska lägga mig i sängen och dö... Ikväll åker jag hem iallafall. Andy landar i KPH typ nu... Hade ju kunnat hinna det andra planet... Blääää.....

KISSES

Kommentarer
Postat av: taw

cpchef....vad hände med ärlighet varar längst?

2008-01-06 @ 14:04:46
Postat av: diddi

oh, sånt är jobbigt :/ sköt om dig gumman

2008-01-06 @ 22:51:44
URL: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0