Awe vad ni är söta!

Tack för alla kommentarer men den bilden på mig var innan frukost när man är som smalast, så ser jag inte ut nu efter frukost och en kaka och juice hos Jenna. Det är helg nu, så lite gott får man ha. Ska äta ute ikväll med Jenna sen ska vi på bio och se P.S I love you som har fått mega bra kritik, riktig tårdrypare tydligen, bring on the napkins!

Vi ska ner på favvostället Zizzi!! We love. Fick i uppdrag att väcka Jenna idag kl två. Jag ringde hysteriskt i en kvart sen sprang jag över och nästan slog in dörren och DÅ vaknar hon! Sen har vi bara snackat och så. Nu ska jag fixa till mig om en stund, sen möta Jenna om en timme typ.

Imorgon blir det nog lite fest tror jag, Andy skulle nog ut och ta en öl med grabbarna så då kan man väl passa på?

Nu ska jag tömma diskmaskinen, sooo much fun!!

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0