Eh okej

Har precis satt på en film, "Eagle Eye" som jag och A skulle avnjuta med cola och choklad. Helt plötsligt så hoppar A upp ur soffan med telen i högsta hugg och ringer och springer och gapar... Jag sitter frågande kvar i soffan och fattar ingenting. Då hade A glömt nån autografsignering helt så han får panik och hoppar in i bilen och gasade iväg som om han vore Batman på uppdrag. Så nu sitter jag här med en pausad film på tv, att se eller inte se?!?! Han får väl skylla sig själv eller?!

En ciggis på altanen först då. Sen kanske ombyte till myskläder. :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: dannjella

haha ja, det är helt sjukt.. fan, min mamam föddes 1965..



allt är bara bra med mig, åker hem till åstorp imorn :D själv då? ses vi i vimmlet på juldagen?

2008-12-19 @ 21:00:18
URL: http://vjykort.blogg.se/
Postat av: isabelle

hahahaha, jag garvade ihjäl mig precis. dålig bild jag fick i huvudet så typiskt. muhahaha, dessutom hör jag dig berätta om detta med din röst, är man cp då eller? ses snart, är glad att jag har dig. hoppas vi snart kan umgås en hel dag bara du och jag, sålänge sen att det typ är pinsamt. nattipuss från phelus!

2008-12-19 @ 22:18:07
Postat av: alex

gosse. ja det kommer bli sjukt på juldagen hihii :) saknar dig.

2008-12-19 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0