Snart lämnar jag er igen

Hej alla söta.

Legat på stranden hela dagen efter att ha fixat mina naglar hos duktiga Mia. Nu har jag mina egna naglar med gelé på. Nöjd att de växt så mkt faktiskt. :) Blev då en dag på playan med Lillan (alexandra), Lelle  (emma) och Hanna Kååå. Badat som småbarn och lekt i vattnet sen har jag packat och flyttat och rensat och donat. Åkte in om A:s päron och hämtade mitt skit där och nu har jag avnjutit en mega god middag hos mina söta päron. Imorgon blir det ännu fler ärenden och packning och på kvällen ska jag gossa med Alexandra. Ska nog träffa Carro ikväll tror jag. Det är mkt nu när man lämnar landet för sin ensamma man på söndag. Kommer förmodligen hem igen om ca 2 veckor när A skulle på träningsläger and stuff. Nu ringde Carro så hon kommer hit snart. :) Mys.

Bild från mitt nya hem:


Hoppas vi hittar boende snart, kommer storkna av tråkhet på ett hotellrum.
Have it.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0