Goodmorning sunshine

Hej och godmorgon.
Sovit sådär då jag blivit smsbombad av min söta kusse hela natten. Ibland är det skönt och sova själv, man stör inte andra iallafall..... Ibland tycker jag att killar fungerar så sjukt konstigt. Vad är så himla svårt med att visa känslor och säga saker rakt ut istället för att pika, vela, fundera och gnälla? Blir så trött ibland, speciellt när man själv försöker från tårna att allt ska bli bra, mysigt och perfekt. Killar är verkligen en ras för sig som jag nog aldrig kommer förstå mig på..

Ska käka nåt sen ska jag ner i Em:s lägenhet och fixa lite. Längtar tills hon kommer hem.. Vill träffa henne so bad... Ikväll blir det multimys med mina girls, ska hyra notebook och gossa med godis och glass :) Nej, see ya later.

I feel like shopping:

Bild tagen i New York 2007, one of the best times of my life
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska åka till NY på måndag :) Det bästa som finns!

2008-08-23 @ 00:08:21
URL: http://aannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0