Godmorgon

Ska snart springa ner till frukost buffén. Igår bestämde jag och A oss för det huset vi blev kära i, det jag beskrev i ett tidigare inlägg. :) Vi kollade på ett till igår som också var fint men det kändes inte lika bra. Så om ca en månad flyttar vi in. Ska bli skit roligt. Nej jag måste väcka min man nu som vägrar lämna sängen verkar det som, jag är hungrig! Ska träffa Elena vid två så ska vi luncha lite sen blir lulla stan för att sedan åka hem till henne och förbreda middag och bubbel till ikväll, vi ska prova på Groningen by night. :) Ska se om jag hittar nåt och ha på mig på stan idag. Finns kanske inte världens största utbud men man ska inte klaga.

Hörs.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0