Sometimes...


Ibland är ens humör precis som vädret, soligt och underbart men överraskande snabbt skiftande till regn, mörka moln och åska.. Så lite kan göra så mycket. Minsta lilla regndroppe kan få en att känna sig så fruktansvärd ibland. Man orkar helt enkelt inte med oväder och regn. Därför stannar jag inne idag och håller mig torr. Jag hatar att bli blöt.


Sjukt fin bild på Ellen (Miss Grey i Grey's Anatomy)

Var på middag igår hos Andys familj. Han verkade bli glad för min present till  honom (en behandling för två på SPA Njuta). Idag är han o spelar match i sthlm. Idag har jag tråkigt.. Alla jobbar.. Ska nog bara softa idag,. se om jag hittar en go film. Nej, en cigg nu.

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: Michaela

Gumman, det var kul att se dig igår. Du är alltid lika fräsch =).. Höres snart igen. Puss

2008-04-17 @ 13:42:38
Postat av: Mathilda

Men så fint du gjort härinne;) Jag säger bara sju dygn och 24 timmar........ GAAAAAAAAAAHHHHHH

2008-04-17 @ 19:02:59
Postat av: Hilajna.

Shit så snygg din blogg är, hur gör du ? :)

2008-04-18 @ 07:30:59
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: jenna

hey like the new blogg looking good!! xx

2008-04-18 @ 12:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0