Idag är det ingen vanlig dag för det är gosses BIRTHDAY!

HAPPY B-DAY ANDREAS!!!


image1063

Vaknade hemma hos Andy (the födelsedagsgris) och gav honom en puss. Sen körde han hem mig för han skulle träna så jag gick ut på en powerwalk och solade lite och så. Ska snart hoppa in i duschen, har lagat omelett och grejer här hemma, nyttig som man är. Ska hem till  Andy ikväll på middag, ska bli trevligt. Imorgon har han dock match så det blir en lugn kväll. Ska ringa båda emmorna nu o se vad som händer idag. Blir väl en fika på stan och sen lite mys innan jag ska hem till Andy. Alex kanske också skulle dyka upp idag.

Nej duschen väntar. 
Notis; mina naglar är blodröda.

xoxo
image917

Kommentarer
Postat av: alex

ojoojooj grattis grattis. älsk jag landar kl sju ikv. sen ska jag direkt till min syster.men jag ringer dig. pusss

2008-04-16 @ 12:34:26
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se
Postat av: jenna

hmmmmmmm i think i recognise that pic......u cut me out!!
hahaha happy birthday andreas big fat bug!! ohhhhhhhh it was sooooooo good just to speak to u i miss u sooooooooooo much!! mwah xx

2008-04-16 @ 21:06:01
Postat av: MATILDA

congrats :)

2008-04-17 @ 21:28:32
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: sara moune

andreas granqvist? guud va längesen man såg den killen. växte upp med honom i påarp o här sitter ja o kollar på din blogg haha världen e liten :)

2008-05-04 @ 02:27:53
URL: http://www.saramoune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0