En natt i Lund

Igår bestämde jag och Carro oss för att åka och hälsa på Hedvig i Lund. Först på dan hängde jag med Emma och fixade mina naglar med Depends nya gel-kit. Blev helt ok för att vara self-made.

Ja, jag och Carro körde iallafall till Hedvig i Lund och lagade tacos och drack en massa vin och hade jätte trevligt. Åkte hem vid nio tiden och var hemma vid tio (vi yrade runder lite i Lund först). Ni vet hur vi två huen är! Så nu sitter jag hemma och väntar på att min pöjk ska bli klar, ska dra med han ut på lunch, kanske blir BV för emma jobbar idag. Imorgon fyller Andy år och då blir det god middag där hemma. Alexandra anländer då också till HBG. Jag är ju ledig hela veckan, så det är nice :)

Här är söte Heddan by the way:


Jag längtar till Paris och Tilda btw! Krya på dig Tildis också, fick precis din kommentar!

xoxo
image917

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0