Kom på att...

.. måste köpa massa nya jobbkläder då det är rätt strikta klädesregler där, kan inte ha min kjol varje dag heller! Ska leta efter byxor imorgon. Får ta lite från NY pengarna, sen får jag lägga tillbaka det när jag får lön! Okeej? Hittade mkt fint på HM;

image651

Nu ska vi ner och handla lite mat, försökt få bord på några ställen men allt är fullbokat ikväll!

Jag jobbar Söndag, Måndag, Onsdag och Lördag. Jag missar därmed Manchester United - Wigan matchen!!! Men jag kan inte tacka nej och börja ändra och så nu! Det går bara inte.. Så en biljett om någon vill köpa?? Haha.

KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

Jag ääälskar den gråa polo tröjan!! ;) har sett en bölfilm med familjen nu så snart ska jag hem till Jonne och gråta. Blev verkligen på cepehumör efter den filmjäveln. Dö. Hörs efter helgen, love u!

2007-09-28 @ 22:37:38
Postat av: Cassandra

Grattis till jobbet gumman. :D

2007-09-29 @ 00:44:59
Postat av: Emsiiii

Oj lite full nuuuuuuuuu.....
GRATTTIIIIIIISSSS fick höra från Emma att du fick jobbet!!!
CONGRATS!!!
KOMMER snart i typ oktober, jobbar alla dagar tills dess, sen är det du och jag! Bästa matchen i okt???? Andy är ju grym!!!! Londonmatch????
Puuuuuuuuuuuuuuuuussssss

2007-09-29 @ 05:03:08
Postat av: Duuuuuuuuuu?????

Fååår du verkligen ha H&M kläder???
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaarliiiit.........
LOVE

2007-09-29 @ 05:06:38
Postat av: Karin

tack:) ha en fin lördag!!

2007-09-29 @ 09:41:33
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: alexandra

fin blogg (:

2010-01-28 @ 20:32:36
URL: http://kiwieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0