Godmorgon mina kära läsare

Har faktiskt lite bråttom...

Ska ner och klippas snart. + huvud massage, shamponering, rådgivning och styling. Ska bli skoj! Ska inte göra nåt drastiskt, bara fräscha till det hela. Ska in och kasta på mig några kläder, käka lite Kellogs K och springa ner. Det är ju inte så långt härifrån. Jag gillar att jag har 7 kommentarer på mitt förra inlägg, älskar verkligen kommentarer, så keep on doing it.

Fick sms från Tony precis, och han hade kommit upp med nån "plan" för hur jag skulle söka jobb imorgon? Haha. Vi får väl bara hänga på helt enkelt. Sjukt att det finns så snälla människor. Blir nog nån drink imorgon med Lucie också.

Skriver mer sen OCH då kommer foto på frillan också, om jag är nöjd vill säga :)

KISSES

Kommentarer
Postat av: MAMI

Hallå hjärtat mitt! Lycka till med jobbsökandet imorgon. Vi hörs ikväll el i helgen. Saknar dig/LOVE

2007-09-21 @ 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0