Sleeping in...

Vaknade vid nio när Andreas drog till träningen, hade svårt och somna om. Men jag ville inte gå upp klockan nio på min lediga dag, jag ville få lite sovmorgon. Till sist somnade jag, vaknade 12:40 och fråga mig inte hur det hände! Haha. Snacka om lång sovmorgon, jag som hade mkt att göra idag. Har precis käkat frukost. Ska färga mitt hår, ska städa lägenheten, ska bädda till Cassandra och Steffi, måste ner om stan och köpa cigaretter och kaffe, hade tänkt sola men det hinner jag inte... Så ja, sovmorgonen som blev fööör lång helt enkelt.


But the best thing is sleeping...


Nej, ska fixa mitt hår nu, ska bli "Medium brunette". Wish me luck!
KISSES

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Åhh, vad jag läängtar tills vi ska komma. ;D 2 dagar kvar. :D

2007-10-25 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0