Godmorgon, det är en helt underbar dag!

Solen skiner, det är sådär mysigt kallt, sån underbar höstdag då man bara vill ut och sniffa frisk luft, helt sjukt underbart. Man blir bara så glad, längtar tills tjejkvällen ikväll! Massa vin och bara mina flickor! Åh I CAN'T WAIT! Jag struntar fullständigt i vart vi hamnar ikväll också, bara jag får dansa och ha skoj med mina bästa vänner så är jag mer än nöjd och glad!

Ska försöka hinna med och sola idag, kan bli knappt med tid. Är sugen på att gå ut och gå också i det finfina vädret. Vill upp på Väla och kolla lite också, och fika på Roberts... Mumsigt värre. Ska käka lite frukost nu, hoppa in i ducshen och starta en dag som jag vet kommer bli så underbar!

Ses ikväll.
KISSES

Kommentarer
Postat av: bonnie

vi ringer dig ikväll så möts vi upp var ni nu befinner er och blir akoholiserade. ska bli kul och se dig soupie! PUSS PUSS

2007-10-13 @ 14:36:14
URL: http://bon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0