SWEDEN!!!???

image762
Bad bad sweden....


Jahapp, vi förlorade... Men vi har fortfarande chans på Onsdag, sen kommer min älskling hem! :) Det är dock det jag tänker på mest, inte för att vara egoistisk eller något så men... Iallafall, stack hem nu, varit på en bar och druckit drinkar med Lucie och hennes vänner. Lucie är jätte full just nu och jag är trött, så jag stack hem! Haha. Så jag ska gossa ner mig själv i sängen. Sen vill jag ge en applåd till Caroline som idag tog sin första snattare på IS! Haha, det är så skoj! Nu ska soppan sova... Saknar sin andy...

Just when I thought that there is only one star
I looked up in the sky and realised, there is more out there...

GOODNIGHT.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!

Är det Andy på den bilden?? Näst längst bort till höger, bredvid Ljungberg?? =)
Coolt isåfall :P

KRAM på dig snygging !!!!

2007-11-18 @ 11:19:51
Postat av: sofie

Nej det är tyvärr inte Andy, inte denna gången ;)

2007-11-18 @ 18:39:51
URL: http://soppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0