Godmorgon

Ligger i sängen och glor prison break på datan. Andy är på träning. Jag tänkte gå upp och käka lite frukost nu, sen titta lite mer PB. Andy är några avsnitt före mig. Så skönt att vara ledig, jag vill verkligen inte tillbaka på jobb. Har redan börjat tröttna på det. Speciellt när min boss inte förstår att jag är deltid! Nån dag i veckan är ok men nu ska jag jobba 5 dagar i rad bara för att han inte har hittat någon ersättare till Ying. Åh så tråkigt. Pallar verkligen inte. Iallafall, ha en bra dag, jag ska nog ut och köpa Ugly Betty senare :)

image792

KISSES

Kommentarer
Postat av: Barnaby

Såååå tradit!
Varför ska du bli lidande bara för att man inte hittat någon ersättare till Ying? NOT fair!!!
Har man deltid ska man inte behöva hoppa in i FEM dagar. It sux.

2007-11-26 @ 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0