Nostalagi och lite ångest, BAL

Idag vaknade jag vid halv åtta av att Andy sprang runder i golfkläder här hemma och skulle iväg på en golfrunda med grabbarna. Somnade lätt om när han stack och vaknade runt elva snåret. Stack ner i stan med Carro och hämtade hennes mammas bil, sen hem till Issa där det var förfest till deras bal! Jag och Carro fick ångest. Det var ett helt år sen vi stod där så fina. Vad fan har vi gjort med detta året? Det har rusat förbi... Fast vi har dock gjort rätt mycket ändån, jag har bott i England i ett halvår och hon har rest i tre månader. Men ändån... Så snabbt tiden går!! Ångest.. "Njut av studentens lyckliga dar" i say!

Iallafall så var Emma och Isabelle så otroligt fina så det var inte sant. Jag vet att de kommer vilja ha bilder av mig eftersom jag agerade fotograf idag, men de får vänta tills jag kommit hem från Spanien. Ska åka hem till dem på Lördagen efter studenten och se om där är nåt liv i dem! ;) Men jag bjuder på lite bilder på Emma och Issa från idag iallafall, så de har något att gotta sig med. Och sen hoppas jag att mina flickor håller HBG i skick när jag är i Spanien och glassar!!! Och jag hoppas min pojke kommer sakna mig lika mkt som jag kommer sakna honom ;)

Here they are;
image390
Emma, the beauty
image391
Isabelle, the hottie ;)
image392
De två sötaste på balen enligt mig!

Nu ska jag sova, och imorgon bär det av till Spanien med familjen. Ni hör från mig igen nästa Lördag förmodar jag. Då bjuder jag på bilder och saker. DON´T MISS ME TOO MUCH!!!

KISSES

Kommentarer
Postat av: Fanny

TREVLIG RESA SOPPIS !
puss på dig

2007-06-01 @ 16:41:23
Postat av: Diana

ooh jag vill med utomlands :P ha så roligt

2007-06-01 @ 17:07:16
URL: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0