Mysig kväll igår..

Hade jätte mysigt och trevligt igår med Anna och Andreas. Åt god mat, jordgubbar och grädde till efterrätt och sen satt vi och snacka skit och drack lite vin och öl. Dock inte Anna eftersom hon är hög gravid. :)

Här har ni en bild på det söta stockholms-paret:
image301

Vaknade imorse av att Martin ringde till Andy. Andy sprang upp direkt men jag låg och segade mig och satte på ett avsnitt Vänner. Idag blir det en riktig soft dag. Bara hänga här hemma, ska kanske ut och gå en sväng sen dock, mega fint väder! Juste, min dag började med att jag fick döda en mega äcklig spindel, jag skrek på Andy men han är verkligen inte mannen i huset! Jag får alltid döda spindlar! Det är faktiskt ett mans jobb!

Issa, jag kommer snart hem! Then I'm all yours!

Nej nu har jag precis ätit en god frukost (mackor med apelsinmarmelad och ost), och nu blir det nog ett Vänner avsnitt till! :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0