Lite vin en fredagskväll



Jessica Simpson är verkligen söt, men nu dyker hon upp som brunett, mega tuttar och väldigt vulgär. Me don't like at all!

Hon var mycket sötare när hon var "oskyldig och blond" eller vad man ska säga. Nu ser hon bara trashig ut. Usch fy.



Sitter och dricker lite vin och tittar lite SATC. Fick lite insperation av Hedvig! Hon är så söt. Saknar mina flickor där hemma. Känns så tomt utan dom. Snart är ni alla mina ;) Mohahaha.

Nej nu ska jag bli lullig. Det är faktiskt Fredag.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Sneki

jag tycker hon ser ... allt ... FÖR JÄVLIG ut ... varför har dessa pattar börjat duka upp mer och mer? kan hon inte gömma dom igen...

2007-05-11 @ 22:19:48
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com
Postat av: Karoline

hade hon slutat flasha tudorna så tycker jag nog hon är lika snygg. dock har jag svårt för henne, antar jag har sett för många avsnitt av newly weds haha.

2007-05-12 @ 10:03:21
URL: http://fliniskarolinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0