Godmorgon världen, vilken underbar dag

Åh jag bara älskar att vakna upp utan att veta vad som händer och sen bara ringer mina vänner och vill hänga med mig :) Så idag blir det Plumsan och förmodligen lite Väla. Imorgon ska jag göra slingor i mitt håååår hos Siwan. Så jag blir lite ljusare nu till sommaren och nu till Spanien! Guuud vad jag längtar till Spanien. Jag och Mamma har bestämt att vi ska ligga i en solstol bredvid Sebbe varje dag med en MEGA stor drink i handen! Aldrig fel inte! 
 
Nej nu kommer snart Emma hit och jag ska försöka göra en nyttig omelett till frukost eller nåt. JA jag har börjat mitt nya nyttiga liv nu. Igår vandrade jag rätt mycket. Försökte trycka i mig gröt till frukost. Käkade tonfisksallad till lunch och mamma har nu köpt hem fettsnåla grejer som kassler och couscous. Så nu ska jag fan loosa de äckliga kilona som jag gått upp! Det enda "fettiga" jag ska käka i Spanien är glass och dricka drinkar. Haha. Så jag måste träna inför det. :)

Nej nu ska jag käka nåt.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0