Godmorgon och vilken underbar sol

Vaknade precis upp från min knepiga dröm. I drömmen hade jag en skabbig syster som Andy valde istället för mig trots att han hade fajtat med mitt ex på en fest. Haha, och jag var så ledsen så jag gick till en stängd ica-affär och satte mig vid spagettin och grät. KAN NÅGON TYDA MIN DRÖM? Helt sjuk.

Idag åker Rose och Erika hem, dock inte förrens lite senare. Jag har fyllt en väska som de ska ta med sig, lite skor, jackor och tjocktröjor, ingenting man använder nu direkt. Usch vår lägenhet är inte vacker nu, låder överallt och igår fick vi reda på att vi inte behövde lådor utan flyttfirman kom hit med lådor och packade allting. Vi fick tydligen inte packa pga smuggling av drugs and stuff. De trodde väl att vi var langare eller nåt ;) Haha.

Nej, nu så.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0