En lugn Lördag

image475
Moi hos Plumsan.
image476
Carro och Emma, snygga är dem! ;)
image477
Daniella och Carro ute på trädäcket.
image478
De heta brudarna Caroline, Emma och Carolina :)

Min bärbara dator pajade precis, går inte att starta den!!!! Sitter vid pappas data nu.. FAAAN. Alla bilder och allting är ju där... Pallar inte datorer asså, man kan inte lita på dem!!! Får spara ihop till en ny.. Boring.. Men men, ska iväg och tvätta svärmors bil sen hem till påarp och lämna den. Imorgon är det jobb som gäller, sista dagen!!! Wiihoo!

Var trevligt igår förresten hos Emma, ostbricka och massa gott. Sen Bara vara och 5 min på Cardan, sen pallade jag inte mer, mega mkt folk, och inte roligt folk alls!!! Nej, nattbussen hem, sen rätt ner i min tomma säng där jag hade önskat att andy låg... Snart nock.. ;P

Iallafall, hbg festivalen är över, känns som om sommaren också är över, så på Onsdag drar jag, ni får helt enkelt klara er utan mig i hbg, men på bloggen finns jag alltid ;) Och i era hjärtan!!!

Puss på er babys.
KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

buhuu hbg utan soppan! jag drar nog...

2007-07-29 @ 20:00:16
Postat av: carro

Uppdatering danke! ;)

2007-07-31 @ 11:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0