HOW MY LIFE IS GONNA BE



Nu börjar detta fotbollsliv känner jag, sitter på hotellet. (bilden ovan) Visst liknar det "The Shining?



Spooky!

Iallafall så har jag bunkrat upp mig för en timme här i lobbyn med cigg,data, ipod och vatten. Andy stack precis till träningen med en norrman som också ska vara här till maj på lån. Om en timme ska jag duscha och fixa till mig.. Jag funderar på att simma lite innan också men man blir så himla trött av det. Igår låg jag och Andy och fes på rummet och käkade roomservice och kolla två filmer.. Mysigt.. :) Idag ska iallafall andy få se vår lägenhet, jag hoppas att jag också får hänga med.. Är så himla nyfiken. Jaha, förslag på vad jag ska göra? Vårt rum blir städat nu så jag vet inte vad jag ska göra... Blöö, Carro, emmaaaaa i miss u.. och donna älskling... Kom hiiit.

Saknar mamma pappa och brossan också...

Nej jag får väl surfa vidare. GLAM.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ringer dig senare i eftermiddag! :D

2007-01-05 @ 12:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0