I WAS SO DRUNK, I NEED A NEW WORD FOR DRUNK

27377-121
Detta är min klänning från Ellos som kom igår, nice va?

27377-120
Jag och Heddan pussas på The Tivoli
27377-119
Tove och Hedvid dricker drinkar, goooda
27377-118
Jag i bilen på väg ner i stan.
27377-117
Hittade Emma och Steffi på Utposten, mkt drinkar där...
27377-116
Förfest, finns inget bättre än vin och skvaller!
27377-115
Plumsan och Soppan, PIE and CAKE
27377-114
Jag posar som vanligt...

Vilken raketutgång. Jag har så ont i mitt huvud idag att jag behöver ett nytt ord för ont. Haha. Vi skvallrade så mkt igår och drack dock ännu mer så det blev en fylla att minnas. Massa Cosmopolitans på The Tivoli där Luthon Shelton hängde med oss och vi glassade på med vår underbara engelska; "You are fast on the plane"... Eh?? Iallafall så var det den roligaste kvällen på hur länge som helst, önskar bara att den hade slutat lite mer normalt, men sånt är livet. Vi behövde verkligen detta, jag och Andy. Komma hem och träffa kompisar och festa lite. Aldrig fel. Ikväll åker vi tillbaka och jag ska tydligen köra hem från London.. Får se hur det blir med det, nu ska jag ta en Ipren till och hoppa in i duschen, även fast jag mår bajs, så får jag inte spilla denna hela dag! Så Väla it is, bara inte polisen har blåskontroll! Wish me luck.

I love HBG & tack alla igår för ni gjorde min kväll sååå bra!

Kisses & Hugs,

Tilda+Carro; I WISH U WHERE HERE!!!!

Kommentarer
Postat av: carro o tilda

okej doda oss!! fan avd vi blir avis pa bilderna!! idag har vi fatt ta in i en skabbig bungalow som var skitdyr bara for kineserna ockuperar stallet har!!! finns inte ett rum ledigt!! javla bajs! saknar dig, saknar er, saknar the tivoli!! my god!! nej nu ska vi "hem" och sova, sen till phiphi imorgon och sparka ut kineserna fran on sa vi far rum. alskar dig ringer pa lordag!! pussa

2007-02-20 @ 17:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0