God morgon

Gutten morgen meinen damen und herren.

Vaknade för ett tag sen och snart ska jag börja på en picknick som jag och Andy kan ha på vår roadtrip! Vi ska ju köra till London om nån timme. Igår brände vi två skivor med musik så det blir dunka dunka hela vägen! Kan alla lova mig att hålla tummarna så vi hinner till planet i tid och att trafiken är gles! DO THAT PLEASE. Jag vet inte vad jag gör om vi missar planet... Tar mitt liv... Nej det var kanske lite kryddat. Igår var jag och andy på bio och såg Epic Movie, jätte dålig film + att jag råkade köpa SOCKRADE popcorn, blöö! Men men, nästa vecka ska vi se nya Hannibal :) Sådeså.

Nej om jag ska leka HOUSEWIFE nu.

Puss på er. Ses i svängen imorgon!

Kommentarer
Postat av: carro

Hej babe! Nu ar du i Hbg och ar antagligen bakis. hoppas ni hade kul igar om ni fick ut ett gang! Saknar dig jattemycket! Halsa alla darhemma! Massa pussar o kramar! Saknar dig cepemkt!

2007-02-18 @ 12:30:42
Postat av: Mathilda

Kara soppan... SAAA got o komma hem lite. En utehelg i helsingborg alltsa, det ar nagot alldeles speciellt med det.. saknar det lite faktiskt... MEn ditt housewife liv later dock mkt trevligt. hade varit sa kul att se lite av det. hahadatorn ja, det tar sig. men josses vilekn enorm varld det ar.. karlek till dig o njut av helgen... skvallertiden kommer, jag lovar, den maste goras om.. kramar mathilda

2007-02-18 @ 12:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0