Lots of shopping!

Varit på Trafford Centre hela dagen med Lucie, sen käkade vi kakor här hemma och snacka skit. Jätte mysigt och ha hittat nån man kan träffa lite då och då här! Käkade på Centret också, och ni ska veta, på Trafford Centre finns allt och lite till. MEGA många affärer, sjukt många matställen, bio, bowling och allt du kan tänka dig. Sjukt bra, besök där fler gånger; ja då!

Vad shoppade jag då?
x Svart klänning från Miss Selfridge
x Beiga skor, kilklack från Faith
x Svart söt kofta från Warehouse
x Guldigt hårgrej från HM

Wanna see it?
image491
Klänningen.
image492
Skorna
image493
Koftan
image494
Hårgrejet

So what do you think?

Andy är ute och spelar golf i solskenet med sina "lads". Jag funderar på Starbucks kaffe nere på hörnan.... Får nog bli det.. Sen måste vi ha nåt att käka idag... Falukorv med makaroner??? JAAA! Gottis.

Saknar er bitches.
KISSES

Kommentarer
Postat av: issa

hej gumman!
Hoppas att allt är bra med dig, nu sitter jag på jobbet och har läst igenom nästan hela din blogg ;) här är sjukt varmt idag, vad har ni för väder?
Känns tomt att inbte ha dig hemma men vi ses väl förhoppningsvis snart. :) Ta hand om dig och hälsa andy Puss!

2007-08-06 @ 20:25:39
Postat av: Alex

Ameeeen haaallåååå! du har köpt sjukt fina grejer!! jag älskar skorna! kläänningen lr ja ALLT! fy vad vi ska shoppa när jag kommer! då vill jag absolut till trafford center! o gärna träffa din nya kompis lucie :)lots of looove !!

2007-08-06 @ 21:03:10
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: Emelie

Fiiiiinaste kusinen....
Saknar digmassor, skit snygg shopping må jag säga, som vanlett!!!
LOVAR att jag kommer snart och joinar dig i några dagar....
AMORE

2007-08-06 @ 22:41:52
Postat av: Diddi

Det var jätte fint alltihopa :D

2007-08-07 @ 09:32:04
URL: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0