Jag vill bli bruuuun


Jag vill också vara brun.. Kanske inte SÅ brun men...

Jag längtar till Spanien då jag ska sola sönder mig själv! Man är så mkt snyggare med lite solbränna. Just nu är jag bränd på hela min rygg. Det är INTE skönt. Men thats life. Varit och lunchat på La Mama sen Tesco och handlade lite varor till vår MINIMALA kyl/frys. Därför vi alltid handlar, för vi kan inte handla mkt mat för det får helt enkelt inte plats! Just nu är Andy och skriver autografer och jag ligger i soffan och slappar, ska laga mat sen tills han kommer hem lite efter åtta. Är inte så hungrig nu eftersom det blev en rätt sen lunch + att jag verkligen orkad äta upp allting idag!! Tog dock en "small" pasta. Men ändån! Jag är stolt. :)

Hörs sen.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hjärtat!!!!!
Som det har hänt grejer på din blogg! Nu har jag suttit häretttago läst ikapp mig! Håll i hatten! NEw York o allt! Det låter ju döhäftigt! Underbart värre! Å nu kommer ju Carro snart till digmed! Då får ni mysa på oredentligt! Vad gäller dammigheten kan jag bara hållamed... det är så otacksamt så fortdet dammar igen... tro mig, jag gick över Felix lägenhet med trasan o det behövdes om man säger så;) o Gucci magväskan ärbedårande...... Det varunderbart att du koom hem! Tack förallthjärtat! Jag saknar dig! Stora pussar o Kramar Mathilda

2007-04-24 @ 11:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0