God mat, snart är dagen slut

image283Åt fisk sås och ris. Mycket gott faktiskt. Får äta sånt som andy inte gillar när han inte är hemma helt enkelt. Nu blir det MINI Calippo och Vänner.

Fick precis ett mess från Caroline. Känns skönt att hon saknar mig lika mycket som jag saknar henne.. En Soppan och Carrsan kväll hade INTE suttit fel ikväll inte! Så skoj vi ska ha i sommar. Bara och se fram emot det. Imorgon ska jag plugga lite. Allt måste vara klart tills på Måndag och jag är bara halv vägs.

Jag är också sur på blogg.se! Jag kan inte kommentera NÅGONS blogg. Skit tradigt.. Så kära vänner, det är därför jag inte kommenterar. Speciellt Carros återfödda blogg ;)

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0