Min lediga slappe dag!

Min lediga slappe dag!
Jag vill ha hennes kropp!

Så jag gjorde mitt bästa idag och gick ut på en låång powerwalk efter det att JAG fick köra hem i Andys rääääser bil. Han var på bra humör eftersom de vann igår, gött var det. Jag tror det är min förtjänst eftersom så fort jag satte min fot på olympia så började målkalaset ;) Iallafall, det var bra stämning igår, och min pojke var glad. I morse blev det räser körning och power walk. Är ju ledig idag, så jag har bara slappat, helt slut efter 6 långa dagar på väla. Och ikväll ska jag krama om min älskade Caroline så hårt jag bara kan! Äntligen är gänget hemma, har saknat rumpan av mig!

Nästa vecka händer det grejer, ska bli så skoj. Modevisning på väla, sen väla fest. Jag Emma och Annika på mitt jobb ska dricka lite vin hemma hos Emma före och sen vingla till väla och ha sjukt skoj. Tycker om alla på mitt jobb, är så glad att jag fick det. Jobbar imorgon + hela helgen. Men det är luuungt. :)

Så Carro, nu har jag gett dig en uppdatering + att vi ses ikväll, jag ska köra till dig, jag ska nog dock ringa dig för det har ju duuuu som vanligt glömt. ;) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0