JAG VILL HA



Är den inte söööt, är den inte jag? En liten guldig Nissan Micra, JAG MÅSTE ha den! Vad tycker ni om den? TYCK TILL! Och erkänn att det är en liten "soppis"-bil? ;)

Har jobbat hela dagen, helger har man så lite lunch och rast, fast å andra sidan slutar man dock så mkt tidigare, så det är ju skönt.  Jobb imorgon också och ikväll blir det mest mys med Caroline och Mathilda. Nästa helg är det fest :)

Andy var här igår, käkade och mös med mina päron, sen låg vi och vred på oss inatt för det har varit så varmt, allt slutade med att andy tog en liten filt istället för täcke. Så söt.

Nej men seriöst, vad tycker ni om bilen? Ska jag köpa den?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh sicken fin liten soppan bil. ;) Den vill jag cruiiiiiza i. :P

2006-09-17 @ 20:24:34
Postat av: pling

JÄVLAR soppan. den bilen var det sötaste jag sett. den kommer ju trilla av vägen när det blåser! :P sjukt gjuten :D

2006-09-20 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0